Fördelen med att gå ut en fredagkväll:

Det är ingen som förväntar sig att man ska hjälpa till att dra tonvis med grus till bygget i trädgården sedan på lördagen!

Så nu ligger jag här i lugn och ro, tuggar på chokladen som mamma har bekostat (när jag med ett lidande uttryck råkade nämna att jag var sugen på choklad) och tittar på medan mor och bror sliter hårt i trädgården. Åh, vad det är synd om mig...

En annan klar fördel med besöket på arena igårkväll är att det just nu går att ligga raklång på min soffa, eftersom alla kuddarna ligger i en stor hög på golvet. (Vilket i och för sig kanske säger endel om att jag borde ha färre kuddar i soffan vanligtvis?). Jag fick nämligen besök av Helena igår, som först kom hit och lagade mat med mig innan vi, efter en sväng förbi Frida, drog ned på stan. Sedan följde hon med hem igen och bosatte sig i min soffa. Och det är alltså därför alla kuddarna nu ligger på golvet. Funderar på att låta dem ligga kvar där, det är ju så skönt att kunna sträcka ut sig här med laptopen.

Fast nu hade jag ju tänkt skriva ett interessant inlägg om gårdagen istället för att disskutera inredningsdetaljer, men jag antar att alla interessanta detaljer ändå hade fått vänta tills på måndag, så jag kan ju lika gärna sammanfatta kvällen lite kort istället, så att jag sedan kan återgå till inredningsfunderingarna.

Var ju somsagt på arena igår då alltså, med en massa söta människor, eftersom de har bartömning i helgen. Vi hade jävligt kul och det blev en otroligt lyckad kväll. Så, that's it! Fin sammanfattning så. Nu måste jag stänga ned detta och gå och duscha om jag ska hinna se ett avsnitt av stolthet och fördom innan det är dags att dra iväg för kvällen (hallå vart tog dagen vägen?!).


Kommentarer
Postat av: pernilla

ahahhahahahha, ah får tänka på det nästa gång! :D

2009-10-12 @ 00:17:29
URL: http://pernillatanner.blogg.se/
Postat av: Linn - Irony by Linn

Haha, åh, vad jag skrattade åt detta inlägg! Klockrent! :)



BRA blogg! Keep it up!



Ha en bra dag =)

2009-10-14 @ 10:43:27
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0