Pappa har svikit mig!

Mamma lagar spaghetti med falukorv (?!). Jag anser att man inte kan kombinera spaghetti med falukorv. Istället hoppas jag på att min far har någon bättre idé på gång. Pappa lagar Janssons frestelse. Jag anser att man inte kan kombinera ansjovis! 

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska laga till middag. I ett hushåll med fem personer, där alla fem (och otroligt nog ingen annan) är hemma för tillfället så måste jag säga att det är rätt avancerat med tre olika huvudrätter till middag.

Kommentarer
Postat av: Coffa

vad klagar du på? du får maten serverad på bordet;) allt det där lät ju klart mycket bättre än nudlar!

2009-11-26 @ 19:30:41
Postat av: PERNILLA.

Ja, du har en poäng där! :o



Gör jättemycket pepparkaksdeg, mättande och bra!

2009-11-29 @ 14:07:33
URL: http://pernillatanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0