Oops!... I Did It Again.

Vad gör man en lördagseftermiddag om inte shoppar? Jag och mamma for till Bergvik förut, för att köpa snygga vinterskor till både henne och mig. Men hade de några snygga vinterskor? Nej! Eller i alla fall inte sådana vi var ute efter. Högklackade stövlar/stövletter finns det ju tyvärr allt för många snygga i butikerna och mamma fick i princip dra mig därifrån (okej, nu överdrev jag, efter senaste inköpet på en fronten så är jag rätt nöjd) och att gå och dräggla över snygga klackskor som man inte har någon som helst användning av är ju inte heller helt fel.

I skrivandets stund har jag och mamma i alla fall nyss kommit hem med "skor". Mina i form utav en polotröja och hårfärg, hennes i form utav parfym och medeciner. Dessutom han vi med att sätta oss och fika en stund (fördelen med att shoppa med föräldrar; förutom att de gärna vill köpa vinterskor åt sina barn så bjuder de gärna på fika). Riktigt lyckad shoppingtur alltså! (förutom den lilla, obetydliga detaljen att vi inte hittade några skor...)

Nu rotar jag igenom garderoben efter något att ha på mig ikväll, eftersom jag och Emma (och säkert en massa andra, Emma har koll, jag har ingen aning, läskigt!) tänkt gå ut ikväll. Men först blir det lite hembakad pizza! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0