Julafton

Om mindre än en månad.

I helgen är det första advent.

Alltså, hallå? Ursäkta!? Var det inte september igår och sommar i förra veckan!?

Förutom att ha ångest över projektarbetet och texterna jag måste räffsa ihop till morgondagens svensklektion så sitter jag här med en kopp te och undrar hur det kommer sig att min klocka går så fort. Är det något fel på min mobil kanske? Vart ska man skicka in den i så fall, och vad ska man skriva?

"Goddag!
Jag undrar om ni kan laga min telefon? Det är nämligen så att klockan går för fort för det mesta och för långsamt ibland och dessutom fungerar inte kalendern som den ska. Den hoppar över månader när den känner för det!
Tack på förhand // Amanda"

Undrar hur mycket det skulle kosta att fixa det?

Kommentarer
Postat av: Coffa

Hahah det är ju snart jul och då kommer julångesten krypande;) vare sig man vill det eller inte!

2009-11-25 @ 17:31:31
Postat av: Helena

Det är inte okej att döpa ett inlägg till "Julafton" såhär tidigt. Jag blev faktiskt jätteledsen när jag läste det. Haha.



Förresten är jag fortfarande rädd för idrottsvikarien och sådär, men nu kan jag dessutom håna honom lite i mitt huvud och så kan jag ju räkna ned veckorna tills jag ALDRIG MER HAR IDROTT!!!!

2009-11-26 @ 19:38:43
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0