Bonjour mes amis!

Nu har jag inte bloggat på nästan en hel vecka och jag känner hur abstinensen börjar tillta. Att skriva om allt jag hitills gjort idag (vakna, gå upp, klä på mig, dricka te, lösa suduko, sätta mig här) känns dock inte så roande av någon anledning så frågan är väl vilken utav de gångna dagarna jag ska göra en humoristisk skildring utav.

Kanske gårdagskvällen, då jag och Rödtott kom fram till att vi borde göra någonting, vilket började med en promenad och slutade med att vi, efter att ha kidnappat Madde, åkte land och rike Karlstad runt. På riktigt fjortismanér hann vi bland annat med att uppsöka Burger King efter ett litet krogbesök, irra runt på Karlstads mörka vägar och ha intressanta samtal, både över telefon och med varandra.

Eller ska jag skildra fredagen kanske? Då var det verkligen röj! Absolut! Efter att ha stjutsat iväg mor och far till bussen åkte jag och Puff och hämtade pizza. Sedan satte vi oss framför tvn och åt pizzan (åt pizzan!? nej fy vad spännande!) och umgicks tills lillskrutten skulle sova. Då blev det till att ta itu med berget av disk som en trasig diskmaskin oundvikligen leder till, innan jag åkte och hämtade mor och far vid bussen igen. Någon som svimmat av den olidliga spänningen än?

I torsdags utnyttjade vi det faktum att fredagen var ledig (för fler än bara mig alltså, jag är jämt ledig på fredagar nu för tiden...) och gick ut för att fira Isa. Det skulle jag nog inte kunna göra rättvisa om jag försökte skildra hela kvällen, men jag kunde i alla fall konstatera att mina bowlingkunskaper var bristfälliga...

Onsdagen vill jag helst bara förtränga, då vi hade fysikprov den dagen och nu kan jag ändå konstatera att jag nog stillat mitt bloggbegär en smula och borde gå och äta frukost brunch istället. Au revoir!


Kommentarer
Postat av: Coffa

Du uppdaterar duktigt ser jag, täcker upp hela veckan på ett fruktansvärt intressant sätt... ;)

hur kändes det att sitta i skrivsalen i onsdags då? väggarna kröp närmare och kallsvetten började sippra fram när tentan delades ut va?

2009-11-24 @ 11:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0