Beautiful day

Jag vaknade vid ett idag, och att sova ut ordentligt kan jag ju tala om att det, det var någonting jag verkligen behövde! Visserligen så vaknade jag med ont i ena axeln, jag måste ha legat på något konstigt sätt inatt, men ändå utsövd och pigg på nya äventyr.

Nu har jag tillbringat någon timme eller så med att först läsa morgontidningen (med en kopp te till, underbart!) och sedan sitta här vid datorn, så nu är det väl dags för lunch då. Lunch som pappa håller på att laga tilll. Krabba, färsk pasta och bacon tror jag att det blir. Annat än nudlarna eller omeletten det hade blivit om jag varit hemma själv det! 

Dagen fortsätter väl säkert i samma lugna tempo ett tag till och sedan i kväll någon gång (Note to self: släng iväg ett sms och fråga när) så ska jag hem till Jesper. Vi ska nämligen leka DJ:s på något slags playstation spel eller något sådant. Det var någon kamera inblandad i alla fall, även om jag inte förstod hälften. Det blir väl helt enkelt till att se vad det blir när jag kommer dit. Och känner jag mina vänner rätt så blir det mest en massa sittaochprataochskrattaisoffan ändå.

Kommentarer
Postat av: Coffa

Låter onekligen som en bra dag!

en gillar jag titeln du gav den. oerhört bra låt =)

2009-11-13 @ 17:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0