5 saker man kan göra...

...istället för att plugga fysik.

  • Titta på house
    4an, 20.00 på tisdagar, Bättre serie får man leta efter!

  • Pimpla te på universitetet
    Görs med fördel med någon som egentligen också borde studera flitigt. Speciellt bra är om bussarna dit/tillbaka krånglar, då kan man döda ännu en timme som borde ha spenderats med näsan i en bok.

  • Vara i stallet
    I Love it. Finns det något bättre sätt att glömma alla sina bekymmer fysikprov på än att tillbringa tid i en sådan harmonisk (...) miljö?

  • Vaccinera sig
    Tar i och för sig inte så mycket tid från själva pluggandet, men går det förjävligt imorgon har man i alla fall en god anledning att trippa ut baklänges efter halva provet.

  • Blogga
    Det säger sig väl självt vad nödvändigt detta inlägg är?

Vad som i alla fall främjat mitt fysikpluggande idag är att jag äntligen hittat min borttappade kidnappade räknare efter två veckors huvudräkning. Av någon mystisk anledning så låg den i Lovisas skåp... Jag förstår inte vad detta kan bero på! Det känns som att gömma nyckeln helt plötsligt nått en högre nivå och tro mig när jag säger att någon kommer få betala för detta!


Kommentarer
Postat av: Coffa

Scrubs toppar House! Sedan är det där med fikat ett ganska bra tidsfördriv! borde plugga borde vi allihopa, sedan att det dyker upp tillfällen så man kan slippa är bara en bonus =)

2009-11-17 @ 23:44:27
Postat av: Lovisa

Nooo, nu kommer jag att vakta den med mitt liv, den ska inte hamna i någons bakficka!

2009-11-19 @ 18:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0