Jordgubbar och öppna takluckor

Även om jag är lite förvirrad just nu så har jag haft en helt underbar dag. Vissa saker spelar helt enkelt ingen roll längre, medans andra gör det och gör mitt liv helt fantastiskt. Som picknick med familjen, mormor och morfar, morbröderna och kusiner. Jättemysigt ute i skogen och dessutom så fick jag mina efterlängtade jordgubbar till slut. Snacka om lycka, för det har jag längtat efter och velat ha i över en vecka nu.

Eller fick och fick förresten... Åkte till Wallinders och handlade, och bara det var väl en upplevelse i sig. Det är verkligen trevligt att ha körkort, väldigt användbart så... Speciellt  när det är sommar och sol och man kan fara runt med öppen tacklucka och musik på hög volym. Och dessutom införskaffa jordgubbar på bara några minuter. Så okej, hur nödvändigt det är för min del kan väl disskuteras, i alla fall just nu. Men eftersom det är sommar och livet är härligt så bryr jag mig just nu inte om att jag är en hemsk miljöbov utan njuter utav det i högsta grad.

// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0