Tristessen smyger sig på.

Sitter här, faktiskt utan en kopp te (även om jag gärna skulle vilja ha en), och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Om ungefär en timme hade jag tänkt att ta mig iväg till Maja som ska ha lite fest. Kanske blir det grillning, jag har i alla fall för mig att jag hört något sådant och det vore i så fall riktigt mysigt. Men somsagt så är det en stund kvar och jag har ingen aning om vad jag ska göra tills dess. I vanliga fall hade jag nog slagit en pling till älsklingen, men han är hos en kompis och har annat för sig så jag får väl försöka hitta på något annat. Kanske gå och slå in paketet som jag var nere på stan och inhandlade i sällskap med Frida och Madde förut. Vi var riktigt effektiva och duktiga och jag hade det kul nere på stan i sisådär en halvtimme eller något innan jag styrde kosan hemmåt. Vi hittade i alla fall något bra och nu håller vi bara tummarna för att Maja håller med om det.

// Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0