Morgon, och skola om 65 minuter.

Helst vill man bara krypa ned i sängen igen, eller vira en tjock filt omkring sig och sjunka ned i soffan med en bra bok (Vilket jag i och för sig ändå inte har någon... Bra bok alltså, soffor har jag flera stycken). Men icke, istället springer man runt och försöker packa idrottsgrejer samtidigt som man fixar med alla andra onödiga saker som man borde ha gjort igårkväll. Men sköt man upp dem då kan man ju lika gärna skjuta upp dem nu med, så när idrottsgrejerna väl är lokaliserade och nedpackade blir det nog en lugn frukost med en kopp te och tidningen (Jag älskar när jag börjar senare än alla andra i familjen och tidningen faktiskt är ledig!). Dessutom kan jag ju nu skryta om en blogg med två (hela TVÅ! It's amazing!) inlägg.

// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0