Inställd fysik och besvärliga skoluppgifter.

Idag hade vi tydligen inte någon fysiklektion på morgonen. Och det hade jag missat. Jag och Magnus satt där helt förvirrade och undrade varför ingen kom, eller ens svarade i telefonen när vi ringde (hade hela våran klass blivit brutalt avrättade kanske?) Tillslut så fick jag tag på Lovisa, som satt och åt frukost och kunde ge mig klara besked om att fysiken var inställd.

Jaha, vad gör man då då? Vi vandrade iväg mot biblioteket, där det verkade stört omöjligt att få tag på en dator. Tillslut var ändå lyckan med mig och jag kunde lägga beslag på en fyrkantig skärm med tillhörande dator. Jippie! Så nu sitter jag här, tycker lite synd om Magnus som ännu inte fått tag på någon dator, undrar hur i hela fridens namn jag kunnat missa det alla andra tydligen uppfattade igår samt skriver på reflektionsuppgiften om Estetisk verksamhet som ska in idag. (Även om det nog blir via mail ikväll snarare än när jag går iväg till Sundsta om en liten stund).

// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0