I <3 Sovmorgon

Sovmorgon, och vad kan man säga om det? Det är helt underbart att det snart är sommarlov, att vi har fler och fler kurser som i princip är avklarade, att vi haft sovmorgon flera mornar denna vecka och att det antagligen kommer fler. Jag längtar så tills torsdag eftermiddag. Då har jag gjort båda de resterande proven (Naturkunskap A och Kemi A, usch och fy!) och kan bara fram emot sommarlovet (Och grillakväll med alla franska-barn på kvällen dessutom!). Ett litet moln på den klarblå himlen är väl i och för sig att mitt första IG sitter och väntar vid horisonten. Kemi A är helt enkelt bara ingenting för mig. Hur ska man göra förresten, när man fått IG? Det är en ny upplevelse för mig och jag vet inte riktigt hur jag ska reagera. Får väll hoppas att provet går vägen så att jag slipper klura ut det.

Men nu ska jag äta lite frukost, och sen blir det skola (och Kemi. Fyfan vad jag hater det!)
// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0