Ja, då var man här då.

Alla andra har ju bloggar... Så därför borde jag skaffa en, väl? Eller hur det nu var med grupptryck och allt sådant.

Dock tycks idén vara emot mig redan från början, hemsidan (som jag förövrigt inte förstår mig på) bara krånglar, min annars så underbara  lilla dator har ingen lust att göra som jag vill och dessutom så står TVn på och drar min uppmärksamhet från detta.

Men godkväll i alla fall, alla kära läsare (om jag förstått bloggvärlden är det standardfrasen när man inte har några?). Nu ska jag fortsätta se skräppogram på TV tills telefonen ringer och sen är det nog läggdags. Får se om jag lyckas fortsätta skriva här sedan. Borde kanske hålla tyst om att jag har en blogg tills jag i alla fall sett om jag är en sådan människa som klarar av att leverera inlägg. Eller så skickar jag en länk till alla och har tröttnat om en vecka. Vi får se :)

Kram från den nya stjärnan på blogghimlen // Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0