Bubblor

Nu har jag, efter mycket slit och många fula ord om blogg.se, lyckats ändra lite på designen. Är ju inte direkt något proffs (utan en direkt nybörjare) men med lite övning (så som att ändra designen litegrann hela tiden) så kanske det blir bra till slut. Man kan ju i alla fall hoppas...

Men, att sitta vid datorn mer idag är egentligen mer än mitt stackars huvud klarar av, har sådan otrolig huvudvärk. Ska dessutom upp imorgon också, för att göra franskaprov trots att vi har studiedag (men har man varit sjuk så har man...). Dessutom har jag ju, bara idag, lyckats prestera TRE hela inlägg. Vad är det här? Bor det en ouptäckt liten bloggerska innom mig eller något? (Eller är det bara nyhetens behag...?) 

Efter så många inlägg tycker jag i vilket fall att jag förtjänar att krypa ned i sängen och vila mitt trötta huvud. Ska bara försöka övertala min underbara pojke att ringa, så att jag kan ligga och prata med honom ett tag. (Kanske att han kan tänkas tycka synd om mig och vara sådär extra söt om jag säger att mitt huvud håller på att gå sönder?)

Nu ringde han förresten (telepati, eller vaddå?) så godnatt // Amanda

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag hittade hit!

Hoppas att franskprovet gick bra, men det gjorde det säkert. Appropå franska, skriv en insändare!

2009-05-20 @ 14:16:14
Postat av: Din Andreas(L)

Din sida var ju massafin och mysig..:S hade jag varit en bloggdomare, så hade du fått pris i finaste bloggsida..förstår du då hur fint jag tycker den är? ^_^ <3



Älskar dig<333333333

2009-05-21 @ 16:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0