Blä för ont i nacken.

Kom hem från stallet för ett tag sedan och efter en dusch och ett mål mat sitter jag nu här. Hade det jättetrevligt i stallet, även om galloppombytena blev något misslyckade när det inte ens fungerade med vanlig gallopp... Men men, det kan ju inte gå bra varje gång och en tur till stallet gör mig nästan alltid på riktigt bra humör, oavsett hur dåligt det går. Något som dock gör mig på mindre bra humör är att min nacke är jättestel. Inte bara sådär litegran som den är ibland, utan nu gör den verkligen ont. Tror att det delvis kan bero på ridningen samt simningen igår. För det är ju farligt att motionera...

Men nu är jag ju i alla fall singel, så är det någon som vet vart man kan ragga upp en massör? Gärna ikväll och gärna utan att jag behöver röra mig särskilt långt från soffan. Sedan ska han helst vara jäkligt snygg, trevlig, ha humor och vara bra på att laga te. Det är väl inte för höga krav eller?

// Amanda

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Absolut inte för höga krav! Men jag tror att du klara att fixa någon själv, du och Yi har ju tränat!

2009-05-28 @ 15:31:50
Postat av: Yi

Vi fixar det på franska, så varför inte på svenska?

2009-05-28 @ 19:20:58
Postat av: Amanda

Haha, det förståss xD Fast nu är det ju inte lika charmigt med min söta svenska brytning...

2009-05-28 @ 20:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0