Imorgon är en annan dag.

Nu är det sista lediga dagen på ett tag och imorgon börjar sommarjobbandet. Jag har knappast hunnit smälta att det är sommarlov och det kommer kännas konstigt att styra kosan mot ett annat ställe än skolan imorgon. Dessutom är det en smula nervöst, tänk om det inte alls är klockan 9 jag ska vara där? Tänk om jag gör bort mig totalt? Tänk om jag får hemska arbetskamrater? Osv... En hel del tänk om där.

Dagen idag har i alla fall varit väldigt bra. Var hos kusin Malin och hennes Anders på vischan i förmiddags och firade deras söta lilla dotter Moa som nyss fyllt ett år. Det blev en hel del kaffedrickande och kakätande och även en del glass. Dessutom så började vi prata om att jag och Nils borde komma ut dit någon dag och spela spel. Sånnadär riktiga spel som man spelar i verkligheten (som monopol till exempel). Jag undrar om brorsan klarar av det eller om han får datorabstinens då? (Eller så blir det kanske jag som får bloggabstinens? Har börjat fästa mig vid allt detta bloggande nu.) Jag hoppas i alla fall att det blir tilfälle att göra det någon gång snart, trots att vi i så fall får lämna datorerna hemma (och nej, det är egentligen inte så allvarligt som jag får det att låta, jag klarar mig bra utan all denna elektronik med) för det lät onekligen väldigt roligt och det var länge sedan jag spelade monopol. Det har nog faktiskt inte hänt sedan förra gången vi hade spelkväll hos Malin, vilket var ett par år sedan. Jag hoppas att jag inte har glömt bort hur man gör bara, speciellt inte med fuskandet, som jag (förlåt om jag skryter nu) var rätt duktig på då ;)

Kommentarer
Postat av: Ante

Tycker du ska passa på o åka ut och spela lite brädspel faktiskt :O

2009-06-14 @ 22:05:13
Postat av: Frida

Trevligt. Själv börjar man på midsommarafton. Var ska du jobba? Ha så kul. :)

2009-06-14 @ 23:26:01
URL: http://fridalw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0