Jag är en fläckig leopard.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag, för det har faktiskt inte hänt någonting. Jag har inte ens orkat färga håret än och börjar istället bli lite småförtjust i min fläckiga nya frisyr. Jag kanske ska ta och behålla det så? Eller gillar jag håret som det är nu bara för att jag är för lat för att göra något åt det? Jag vet inte. Jag borde väl lägga upp någon snygg bild på hur det ser ut, men då måste jag ju ta en först... Ska nog ta och göra det förresten. Då kanske jag samtidigt kan övertala lillebror att sänka ljudet på TVn, som står och skriker ut disneychannel på högsta volym.



Tio minuter och ett antal bilder senare är jag nu tillbaka här, TVn står fortfarande på på hög volym och jag stör mig fortfarande på det. Här är i alla fall bilder på mitt något fläckiga hår. Nu ska jag gå och sätta mig och läsa istället. Så jag har inte ens tid att färga det. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: ante

Grr, du är en söt liten fläckig leopard=d :)

2009-06-11 @ 20:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0