Skolavslutning med pompa och ståt.

Eller inte. Så speciellt var det ju då inte med avslutningen, men den känslan kanske beror på vädret? Och som esteternas trevliga prick till rektor (Varför kan inte han ta över istället för vår högt älskade och mycket omtyckta Håkan? Han skulle väl ändå sluta som estetrektor?) sa så älskar ju vi svenskar att prata om vädret. Därför ska jag ägna ett par rader åt att ösa galla över hur hemskt det är med allt detta rusk. För glad blir man ju i alla fall inte när man tittar ut. Speciellt inte när kvällens planer innefattar en gräsmatta (utomhus, i regnet, usch och fy!) och det inte verkar finnas någon plan B. Plan B får nog istället bli en smärre ändring av klädsel (tänk om, tänk rätt, har man sandaler utomhus blir fötterna till små isklumpar, det misstaget räcker det med att Amanda gjort en gång idag). Så kvällens outfit (sådant brukar man blogga om va?) kommer nog bestå av jeans, ett flertal varma tröjor, vinterkängor alternativt gummistövlar samt regnställ och halsduk. Frågan är om jag kommer kunna röra mig eller om jag kommer se ut som en boll med alla lager utav varma kläder. Det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag tycker att outfitten låter perfekt!

2009-06-12 @ 12:58:23
Postat av: Madde

Hallå, gummistövlar blir det ju lätt ikväll :P

2009-06-12 @ 13:11:37
Postat av: Antee

Du förtjänar en kjam kjaam :D För allt duktigt du gjort det här skolåret =d



I wish that u have fun tonajt :D <3



2009-06-12 @ 18:30:07
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min lilla tävling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0