Sitter på altanen, med en filt och mina tankar.

Vad jag skulle vilja ha just nu är en varm kopp te samt en kram. Te för att det helt klart är den ultimata drycken och för att det för första gången på hela dagen är tillräckligt svalt för att det ska vara uthärdligt att dricka någonting varmt och en kram vill jag nog ha bara för att. Bara för att kramar nog är rätt mysigt, bara för att det tar bort känslan av att man är helt ensam i en stor värld, bara för att det värmer.

Men jag inser att ingen utav de sakerna är speciellt brådskande, det kan jag fixa sedan, eller i morgon. För ju fler minuter jag sitter här ute på altanen, helt ensam mad min filt och alla myggen, desto mer avslappnad känner jag mig. Ibland är det väldigt skönt att vara ensam i världen och ibland duger inte ens te. Man vill ha en smula tid att enbart existera.


Kommentarer
Postat av: Helena

Det är så himla fint att sitta ute ensam på kvällen/natten just nu. Åh.

2009-06-30 @ 18:45:01
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0