"sitta hemma och slappa medans andra jobbar tid"

För ledig det är jag, nästan hela dagen. Och det fick jag en rolig komentar om i ett sms i morse, människan ville inte störa mer under "lektionstid/sitta hemma och slappa medans andra jobbar tid" och jag fick mig ett gott skratt. Men det är skönt, jag är nästan ledigt hela veckan och det känns nästan som sommarlov. I början av lovet ska jag ju jobba (på Färjestad Ridklubb, nära och bra) så jag tycker att jag förtjänar lite ledigt nu. Det enda som händer idag är att jag ska till skolan en snabb sväng för att prata Kemi A och NK betyg med Pär (håll tummarna!). Sedan hade jag tänkt gå på stan en sväng. Det finns egentligen inte så mycket jag tänkt köpa, mest lite smågrejer men också en vattenkanna till mitt rum. (så att min stackars krukväxt förhoppningsvis undgår en långsam död till följd av uttorkning)  Helst en rosa, som matchar min nya filt (tror ingen annan än mamma förstår hur roligt det är att jag köpt ännu en ny fleacefilt, men det börjar bli lite av en besattenhet). Hittade förövrigt den perfekta vattenkannan (herregud vilket interessant ämne folk måste tycka att detta är) för några månader sedan på blomsterlandet. Varför köpte jag den inte då?

Men nog om vattenkannor. Somsagt är ju detta med kommentarer något av ett problem för mig, förstår verkligen inte hur man ska göra. I alla fall så fick jag under föregående inlägg en fråga om i fall jag och Andreas var ihop igen, men det är vi inte. Dock så har han tänkt sig att komma hit till midsommar och jag finner det relativt troligt att vi kanske blir tilsammans då, men tills dess så är vi bara kompisar eller vad man ska säga för att förklara på ett bra sätt. Svårt detdär...

Kommentarer
Postat av: Ante a.k.a 'idioten'

Gillar mitt namn här på bloggen ;)



För övrigt, så tycker jag att det där med rosa var lite lustigt faktiskt.:D ^^ nåja..medans du slappar ska jag iväg och gymma. :) Vi hörs sen. ^^

2009-06-08 @ 14:09:58
Postat av: Ante.

Jo, eftersom jag sa att jag hade hittat ett sätt (kanske inte funkar, vem vet) att svara på andras kommentarer, så ska jag skriva ett exempel, som du förhoppningsvis förstår. :)



[quote] bla bla bla. [/quote]

jag gör typ inget bla bla bla.



Tänk dig att typ "bla bla bla" är något din vän har skrivit och att du sätter [quote] i början innan du kopierar in kommentaren som din vän skrivit och att du sätter dit [/quote] i slutet av din väns kommentar. Du skriver sedan ditt svar nedanför din kompis fråga/kommentar. Ja, som exemplet då



[quote] bla bla bla. [/quote]

jag gör typ inget bla bla bla.



Hoppas det funkar och att du förstår. ^^ :)

2009-06-08 @ 18:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0