Nu somnar jag snart.

Och ändå är klockan inte så mycket. Jag brukar ju sitta uppe längre än såhär, men idag känner jag redan nu hur ögonlocken blir tunga och sängen skriker efter mig. Det kanske är på grund av vädret? Man blir ju trött av frisk luft har jag hört. Och idag har jag fått riktigt mycket frisk luft. Nästan hela eftermiddagen har spenderats ute på gräsmattan med antingen en bok eller min kära lilla laptop som sällskap. Pappa frågade om jag tänkt bosätta mig på gräsmattan, och visst, drar han bara ut el dit så att laptopbatteriet inte tar slut lite då och då så kan jag nog överväga att göra det under sommaren. I alla fall dagar som denna.

Jag har förövrigt en kopp te här bredvid. Kännde att det var länge sedan jag nämnde den underbara drycken i min blogg. Och jag har skrivit NK prov idag. Det gick nog bra tror jag. Och jag kanske får tillbaka fysikprovet i morgon. Håll tummarna för mig. Dock är jag lite orolig, för matteprovet som jag fick tillbaka för någon vecka sedan fick jag MVG på trots att det känndes uruselt. Trodde inte ens att jag skulle bli godkännd. Och fysikprovet känndes jätteenkelt, alltså har det säkert gått svindåligt. För min intuition är kass. Och jag skriver sammanhängande saker när jag är trött. Så nu ska jag sova!


Natti natti // Amanda


Kommentarer
Postat av: Helena

Nk alltså. Det finns en chans att det här var mitt sista Pärprov! Imorgon ska jag åka hem till Pär och leka.



Klart jag kommer till tjärn! Tror jag. Om jag inte måste färga håret/packa/sådant då.

2009-06-02 @ 17:42:16
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0