My Feets Hurts

Tredje inlägget idag och till råge på allt så är det midsommar. Vad ska folk tro om mig egentligen? (Är jag ett bloggberoende freak utan liv?) Jag har dock hunnit med en hel del IRL-stuffs (för det är väll så man säger i den coola världen?) under dagen. Dels var det midsommarfirande i Ölme, dels midsommarmiddag hemma hos kusinerna och sedan även en smula uteliv i Kristinehamn. Det sista var väl inte mycket att hurra för direkt. För utelivet blev bokstavligt talat uteliv. Vi skulle till någon bågskyttebana, och efter en lång promenad dit så upptäckte vi att ingen var där och blev istället sittandes en stund utanför något midsommarstängt McDonalds dit alla hade dragit. Varenda kotte där var kille och jag kände inte någon enda av dem, kul... Sedan blev det långpromenad tillbaka till Kristinehamns centrum, med två killar jag inte har någon aning om vilka det var samt kusinens kompis som jag heller inte vet vem det är men som lovade att peka ut vägen tillbaka åt mig (för man går ju så lätt vilse i denna lilla håla) och jag kan fortfarande inte sluta undra, hur hamnade jag där?

Nu har jag i alla fall nyss kommit tillbaka in och sitter här med Pernilla, som tänker fixa skräckfilm (usch och fy!). Jag har ont i fötterna samt känner ett stort sug efter kaffe helt plötsligt. Den stora frågan nu är om det blir film eller om jag ska sno Pernillas exemplar av Twilight som jag börjat läsa lite i. Kanske kan jag dessutom försöka förstå vad som är hela grejen med midsommar, för det har jag inte riktigt fattat än. Vi får se, här ska jag i alla fall inte sitta längre.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0