Jag VILL ha min rosa vattenkanna!

Jag ska gå och lägga mig nu. Imorgon blir ju en hektisk dag, hela 1 (en) lektion och sedan någon slags lekar med klassen. Får se vad som har hittats på.

Idag har det också varit mycket att göra. Var i skolan i ungeför tio minuter och rensade ur skåpet samt pratade med Pär. Fick G i Kemi och gissa om jag är glad. Även ett VG i naturkunskap (jag trodde att han tänkte ge mig IG när han med besviket tonfall satte igång och förklarade att provet inte gått alls bra och att jag inte gjort så mycket väsen av mig på lektionerna, där ser man...). Sen har jag gått på stan och införskaffat blondering, hårfärg, hårborttagningsmedel (hoppas det fungerar, har aldrig provat) nagelfil, concealer och foundation (herregud, någon som ser ett samband? Seriöst så lovar jag att jag inte är så utseendefixerad egentligen, det bara råkade bli så just idag...) och även hunnit ta vaccinationsspruta så att halva armen domnade bort. Någon vattenkanna hittade jag dock inte men jag mötte mormor på hemvägen. Pensionär som hon är har hon numera dagarna lediga, och gymnasiebarn med stundande sommarlov har ju numera även dem dagarna lediga, därför planerade vi en liten sväng till IKEA på onsdag och jag hoppas att jag hittar en vattenkanna där så att ni slipper höra mer tjat om en såpass oviktig pryl. Istället blir det läggdags nu så att jag är fit for fight imorgon eftersom jag börjar redan tio i tio då.

Dröm söta drömmar, för det ska jag göra! // Amanda

Kommentarer
Postat av: Lovisa, Emma och Madde

Vilken fin blogg du har/Emma Grattis till G i kemi!

2009-06-09 @ 10:24:13
Postat av: Ante som är stoltast över Amanda

Grattis till ditt G i kemi, och till att du har världens finaste och sötaste lilla mysiga blogg.

2009-06-09 @ 16:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0