Hälsningar från vår soliga trädgård.

Jag skrev ju inget inlägg igår, fy på mig, så nu ligger jag här på gräsmattan och försöker knåpa ihop ett idag istället. Men vad ska jag skriva om? No idea (dethär med bloggande kanske inte är så lätt ändå). Igår skulle jag ju i alla fall eventuellt gått på dejt (vilket fånigt ord... aja) men det blev inget utav det (så nu har jag inte några interesanta, snuskiga detaljer att skriva om heller, tyvärr...) utan istället följde jag med Maja till Glada Ankan (en utav krogarna nere vid torget i vår lilla stad) för att lyssna på när en kompis till henne spelade med sitt band. Det finns väl inte så mycket mer att säga om det för sedan åkte jag hem, sov, åkte till jobbet och sen har vi målat stall i princip hela dagen. Mycket fint vit och grönprickig är jag nu.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Dejter kommer å går säj!

2009-06-25 @ 21:31:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0