Du gamla, du fria...

Sitter och ser på VM-kval matchen mellan Sverige och Danmark och Danmark leder med ett noll. Just ett bra sätt att fira nationeldagen va? Fast egentligen bryr jag mig inte så mycket, det är ju fotboll liksom...

Idag har det blivit lång sovmorgon och sedan ett besök på landet hos morfar. Har sprungit runt och lekt med en söt liten tös på I belive I can fly ^^3 år som till skillnad från annars var väldigt social idag. Vi har matat lamm och lekt med vattenpistoler och jag har även fått i mig en hel massa kaffe. Det är väl ungefär allt som hänt idag och det passar mig bra. Det var ju tjejkväll hos Frida ikväll, men jag orkar bara inte, hade ju fullt upp både igår och i förrgår så ikväll planerar jag att göra iordning lite dipp och morötter, ta en skål chips och något gott att dricka och sedan sjunka ned i soffan och se på Twilight i lugn och ro. Då får jag se om den är så bra som alla säger, för jag har faktiskt inte sett den än. Igår hade vi det i alla fall bra. Vi var en liten skara folk (Lovisa, Linnea, Yi, Jesper, jag och efter ett tag även Frida) som åkte hem till Nils och hoppade studsmatta, satte upp lite tält, grillade och spelade lite bluffpoker. Sedan blev det promenad i regnet, med destination Fridas hus. Jag hoppas de andra kom fram ordentligt men jag hoppade av här.


Kommentarer
Postat av: Idioten/Ante som älskar amanda :D<3

När jag kommer till dig, så vill jag också se den om det inte är försent. =d Eller så får du detaljerat berätta den för mig sen. :O Har hört att boken ska vara sämre än filmen. Nåja. Jag antar att jag själv får se eller höra efter. :O

2009-06-06 @ 21:05:37
Postat av: Madde

:O, dissade du oss igår för att se på fotboll och twilight, amanda vad har hänt ???

2009-06-07 @ 12:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0