Dagens I-landsproblem

Nu har jag gjort som alla andra och skaffat spotify. Det finns bara ett problem... Vad ska jag lyssna på? Efter mycket radiolyssnande på jobbet de senaste dagarna så har vi kommit fram till att Alexander Rybaks Fairytale går väldigt ofta på radio. Jag kom att tänka på det och fick plötsligt stor lust att lyssna på den, men vad gör man när man inte får ladda ner saker olagligt längre? Jo, man skaffar (helt utan hjälp, då hjälpen sover) spotify. Nu har jag dock lyssnat på Fairytale och vet inte vad jag ska lyssna på härnäst. Och en spellista med en låt känns lite ovärt. Så mina minuters hårt kämpande för detdär jäkla pogrammet kanske var helt bortkastade.

Jag ska nog försöka hitta något att ha på mig istället för att ägna mer tid åt det där tror jag. Och hoppas på att mina fina vänner ger mig bra låttips när de ser detta.
Trevlig midsommar på er i alla fall! // Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0