Uttråkad.

Jag tänkte att det skulle bli skönt att komma hem ett tag och bara ta det lungt. Men tji fick jag. Kom hem runt halv tolv och sedan klarade jag väl ungefär en timme eller något innan det började krypa i benen och jag ville hitta på någonting igen. En kort promenad i regnet, en tvättmaskin och några serietidningar senare sitter jag här, lika uttråkad igen och har ingen aning om vad jag ska hitta på. Kanske blir att fortsätta med gårdagens projekt och städa eller något annat lika roligt...

Hittade i alla fall en bild (för att i alla fall försöka liva upp inlägget en smula) ur den otroligt söta filmen Wall.E som är en i raden utav filmer som blivit sedda de senaste kvällarna/nätterna. Det började med the Proposal (förövrigt sjukt bra/rolig film) på bio i tisdags, sedan spenderades hela onsdagsnatten med en jäkla massa film och även igårkväll hann vi med ett par stycken (bland annat den ovan nämnda Wall.E) innan sömnbristen började ta ut sin rätt efter alla sena kvällar.

Och jag och mamma som trodde att vi skulle få det besvärligt med att få mat på bordet nu när pappa är borta och seglar istället för att laga god mat åt oss... Haha... det har ju inte direkt varit några problem. Jag har ju bara varit hemma en halv kväll eller något sedan pappa (och lillebror) åkte och då var det jag som stod för maten. Mycket praktiskt tycker mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0