Uppe med tuppen.

Vad är detta? Jag har sommarlov, vilket egentligen borde vara ganska synonymt med sovmornar. Men jag kan inte ens minnas när jag senast vaknade av mig själv, efter att ha sovit ut ordentligt och sedan kunde ligga och dra mig hur länge jag ville. I morse ringde klockan halv åtta (tack och lov för snooze-knappen, gick nog inte upp förrens efter en halvtimme) och jag kunde verkligen inte förstå varför. Sedan kom jag på att det var för att morbröderna skulle hämta mig och brorsan runt nio för att vi ska ut till ena morbrors renoveringsobjekt till hus. Dock är de inte här än utan kommer vid tio och jag inser att jag hade kunnat sova en timme till. Tusan också.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag tyckte att jag var uppe riktigt tidigt idag, halv ett faktiskt! Jag är ju sjuk, iofs.

Anledningen till att du inte kan se slamp-bilden är att jag inte är taggad som mitt namn, det är inte ens någon facebook-vän till mig som lagt upp den så han kan inte tagga. Jag kan visa någon gång. Ni är så välkomna till Kil så! Och ja, det är dåligt att jag inte kan gå ut med er. Det hade ägt. Två månader kvar, sedan så.

2009-07-15 @ 21:33:24
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0