Sjukt duktig är vad jag är...

För jag har faktiskt städat lite på rummet, eller i alla fall plockat undan alla högar med kläder som låg på golvet och alla högar med papper på skrivbordet, så nu är golvet nästan framkomligt istället för att se ut som en labyrint. Inte lika spännande kanske, men en smula mer praktiskt. Nu borde jag bädda om och damsuga, men omotiverad som satan känner man sig ju verkligen när allt bara är grått och trist och regnet bara öser ned utanför.

I och för sig är väl det perfekt väder när man bara ska vara inne och städa, men det får mig verkligen deppig så det blir nog en varm dusch för att värma upp mina stelfrusna tår istället (tänk, för bara någon vecka sedan så tog man en sval dusch för att det var varmt ute. Tack och lov att duschar finns när det svenska vädret är så opålitligt). Sedan återvänder jag nog till datorn (eftersom att jag inte har någon trevlig bok för tillfället, usch och fy.) kanske till och med blir mer bloggande, dock inte om mina interessanta städproblem och aggressioner mot vädret hoppas jag, för jag känner mig väldigt tråkig som sitter och skriver om något sådant. Skrivande bara för skrivandets skull liksom.

Kanske att jag kan lyckas få in ett par utav bilderna jag tog igår i datorn, vore mycket mer interessant. Sedan kanske jag kan tillbringa eftermiddagen, (i alla fall tills dess att jag får för mig att ge mig ut i regnet för att hämnas på människan som höll mig vaken hela natten och nu har orsakat mycket snygga mörka ringar utav trötthet under ögonen på mig), med att redigera bilder i photoshop, för det var otroligt länge sedan och något som verkligen brukar bli kul när jag har tråkigt. Vi får se.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0