Shopping på G.

Jag fick just sådan oemotståndlig lust att ha på mig klänning av någon anledning. Vilket ju dessutom kan vara lite kul att ha när jag och Emma ska ut och röja ikväll, vilket förövrigt ska bli jäkligt skojigt, eftersom att det var längesedan jag träffade tjejen.

Men, nu till problemet. Jag har ju i princip inga klänningar! Så jag tror faktiskt att det blir en tur ned till stan nu på en gång (möjligtvis att jag försöker äta en smula brunch först) för att se om det finns nägra snygga sommarklänningar i butikerna. Sen får jag väl se om det blir något att ha på sig nu eller något som passar i kväll, eller om jag ger upp efter fem minuter, shoppar lite annat jag behöver och sedan åker hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0