Revolutionerande ideér

Jag har kommit fram till någonting smart, någonting revolutionerande, någonting som kan komma att förändra världen (i alla fall min värld...)! Det är nämligen så att jag kommit fram till att det kan vara smart att antingern dra ned persiennerna, fälla ned markisen eller dra för gardinerna innan man går och lägger sig... Visserligen så tycker jag att det är väldigt trevligt att vakna upp i ett ljust rum (fyfan för den mörka, kalla vintern!) men vaknar man någon gång efter gryningen så är det ju i princip omöjligt att somna om sedan! Idag har jag legat om halvslummrat sedan sjutiden, tills jag vid tio fick nog och gick upp. I och för sig hade det kanske tagit en halv minut och inte speciellt mycket ansträngning för att fälla ned markisen, men då måste man gå upp ju! Jobbigt värre...

Nu ska jag i alla fall försöka få tag på mina resekamrater för den planerade trippen till kil i eftermiddag och jag hoppas att jag inte väcker dem med mina sms såhär tidigt på morgonen (klockan är ju faktiskt bara elva...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0