MarsipanCappucino

Jag vet att mina rubriker ofta bygger på något ätbart (eller drickbart...), men denna helt nya upplevelse måste jag ju bara berätta om! Mamma var i Lützen (har jag för mig att det var i alla fall) för ett par veckor sedan och när mina föräldrar åker någonstans så har dem en söt ovana att alltid köpa med lite småsaker hem till mig, och precis det gjorde alltså mamma. Förutom en hel del marsipanchoklad (ljuvligt, men slut sedan länge) så hade hon köpt med ett paket pulvercappucino med marsipansmak åt mig. Mycket spännande tyckte jag men glömde bort att prova. Nu hittade jag i alla fall paketet i skafferiet och gjorde i ordning en kopp åt mig. Efter att ha provar vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om det faktiskt. Helt hemskt eller helt fantastiskt? Väldrigt svårt att bestämma sig faktiskt. Mycket interessant (mitt nya favoritord tror jag minsann) var det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0