Kommunikationscentral

Känns lite som att jag har en liten kommandobrygga eller vad det nu heter (en sådandär som de alltid har på rymdskepp ni vet?) här vid datorn. Jag och Lovisa planerar nämligen för morgondagen, har kollat upp en massa tider, försöker smsa folk (varför sitter ingen vid datorn för?), samt kollar upp morgondagens väder (det ser ut att bli hyffsat ända tills kvällen rullar in i alla fall, vi håller tummarna för att det stämmer). Jag börjar dock bli ganska sömnig och funderar på att lägga mig i soffan framför någon film. Vilken tur att vi planerade in alla aktiviteter på eftermiddagen! Så att jag kan sova bort halva dagen först liksom...

Kommentarer
Postat av: Daniel

JAg kommer me!

2009-07-23 @ 11:47:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0