Godmorgon

Nyss hemkommen sitter man nu här igen då, med ett glas varm o'boy (aldeles för längesedan jag drack det senast, åh vad gott det är) och känner sig ganska seg. Vaknade imorse bredvid Emma, som konstaterade att klockan bara var nio. Av  någon anledning var det otroligt lustigt men efter att ha skrattat lite åt det så sov vi faktiskt nästan till ett. Vilket var välbehövligt

Kvällen igår var mycket underhållande. Först och främst var det ju så otroligt kul att träffa Emma igen (vilket var aldeles för länge sedan sist) och sitta och prata en jäkla massa om allt som har hänt på senaste tiden osv. (dock blev det svårt när de bestämde sig för att höja volymen på Score, men när vi återvände efter en trevlig kvälspromenad så var det helt okej igen). Sedan fick vi för oss att gå till Arena för att dansa och sagt och gjort så hamnade vi på dansgolvet där. Inte speciellt länge dock, då Emma blev meddragen därifrån av någon främande svetsare och jag blev meddragen därifrån av Emma (jag var glad att hon inte försvann, hon var glad över min närvaro... win, win). Killen var en smula påverkad men vi konstaterade snabbt att han var allt som Emma någonsin letat efter (Eller kanske inte, men gud vad kul det var, i alla fall eftersom att det hände någon annan än mig) och det blir interessant att se vad som händer på den fronten nu. Efter att ha avböjt ett kvällsdopp så stjutsade Emma iväg oss på min cykel till lägenheten hon fått låna (en mycket skumpig tur vill jag lova), där vi, efter ett snabbt stopp på 7-eleven, blev sittandes framför Miami Inc med varsin micro-pizza, chips och godis. Vid fyratiden höll vi dock på att somna båda två, så då kröp vi till kojs, efter en mycket rolig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0