En tredje istid och ännu mer paj.

I fredags när jag var på stan så träffade jag på Maja och tog sällskap med henne en bit på vägen hem. Vi började prata lite på vad som skulle hända i helgen och hon berättade om lite lösa planer om picnic på bryngfjorden idag. Det blev det inte någonting utav ,då regnet har öst ned mest hela dagen. Istället begav jag mig hem till henne nu i eftermiddags och spelade en smula Buzz med henne och pojken hennes. Buzz var dock inte det minsta sammarbetsvillig så vi gav upp och hamnade i köket i stället. Där blev det chokladbollssmet, men inga chokladbollar...

Hallonplockning i regnet blev också av och sedan fick vi väldigt god hallonpaj. Vid det laget hade även Isa och hennes två ständiga följeslagare troppat in och Robert lyckades faktiskt få igång Buzz. Jag vet inte om jag tycker det var possitivt dock, för jag bara förlorade... 

Efter ett tag så skulle Maja och Oscar iväg ned till stan, se på Harry Potter (snart har alla utom jag sett den... hmm...) och ha det allmänt mysigt så vi andra blev ensamna kvar i Majas hus, där det blev ett par filmer innan mamma kom och plockade upp mig (hon hade bilen, jag hade ingen lust att cykla, så det fick jag snällt finna mig i...). Första fimen var väl så där och jag kännde mig mest sömnig och höll på att somna flera gånger men sedan blev det Ice Age 3. Mycket underhållande film.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Hur enkelt och snabbt som helst har jag samlat ihop 2500 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här, förutsätt att man bor i Sverige, Norge, Finland eller Danmark.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla [email protected]

2009-07-20 @ 16:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0