Lite bilder från middagen

Jag tror jag kan låta bilderna (för en gångs skull orkade jag ladda upp några, woho!) tala för sig själva när jag säger att middagen jag nämnde i förra inlägget var mycket god.
 
Förrätten: Griljerade musslor (och självklart lite champagne...)


Huvudrätten: Baconlindan tornedo med stekt potatis, grönsaker och rödvinssås
(och även rödvin i glasen)


Och avslutningsvis chokladmousse med passionsfruktskärnor på
(fjärkontrollen i bakgrunden gör hela bilden!)


Efter denna enorma ansträngning känner jag dock att det börjar bli läggdags. Samtalen på msn halkar in på allt underligare banor. Som hurvida en kompis (eftersom jag lovade honom att hemlighålla alla intressanta detaljer så ska jag nog inte hänga ut honom här, även om han knappast läser ändå...) blivande (ja, efter att ha umgåtts en hel dag med människor som håller på att skriva bröllopstalet till ett par som inte på långa vägar ens är tillsammans än så inser jag vad kul det är att ta ut saker i förskott) tjej borde göra en piercing i septum (jag är emot, för även om jag inte har en aning om vem tjejen i fråga är så är det klart att jag har sjukt mycket med det att göra!). Eller det faktum att röda stringkalsonger är otroligt hett på killar (jag är ju så otroligt seriös om nätterna liksom). Eller ett samtal om varför/varför inte tomten borde flytta till ett tält i Kambodja (sjukt relevant fråga!).

Over and out! Nu är det sängen som gäller.


Kommentarer
Postat av: pernilla

Haha, jag vet inte.. =(



Ja, det ska bli jättekul imorn, och gott med deeeeeeeeeg. ;EE

2009-12-11 @ 15:14:30
URL: http://pernillatanner.blogg.se/
Postat av: Helena

Det här har ingenting med maten att göra, det har med dig att göra: <3!

2009-12-11 @ 18:46:49
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0