Kvällens filmtips

För flera år sedan läste man boken som denna är löst (väldigt löst tror jag? Utifrån vad jag kommer ihåg frångick de handlingen ganska rejält ibland i alla fall...) baserad på. Sedan kom den ju på bio nu i sommras men då var jag aldrig iväg och såg den. Den verkade faktiskt lite väl fjantig för att vara värd ett biobesök. 

Men nu ikväll när vi var till Konsum för att hyra film (lite credit till dem för att de börjat hyra ut filmer!) så verkade denna vara bästa alternativet och den överträffade mina förväntingar riktigt ordentligt. Stundom var den mycket rolig och allt som allt var det en trevlig film. Sen att den sågs i så trevligt sällskap, som dessutom satt och höll på med mitt hår (det är mycket pluspoäng där!) nästan hela filmen gjorde den ju inte sämre direkt. Men det är väl en annan historia. Filmen är att rekomendera i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0