Hämtar andan en smula.

Imorse gick jag upp lite efter sju. Vilka idéer man kan ha alltså... Men då var jag i alla fall jättepigg. Och så tog jag och bilen en tur upp till Kronoparken vid åtta, vilket blev en riktigt mysig start på dagen och även då var jag jättepigg. Sedan kom jag tydligen hem precis i tid för frukost vid tio. Då var jag jättepigg. Sedan gjorde vi lillebror till viljes och öppnade ett par julklappar. Då var jag fortfarande jättepigg. Sedan kom faster förbi på besök. Då var jag jättepigg. Sedan gick vi iväg till mormor och morfar en sväng och åt lunch med gammelmormor. Då var jag jättepigg. Efter det kom vi precis hem i tid för lite glögg framför Kalle Anka. Då somnade jag i soffan... (efter att självfallet ha sett "i jultomtens verkstad". Kronan på verket när det gäller Kalle Anka.) Tänk vad ansträngande det kan vara med julafton alltså.

Nu sitter jag och samlar krafter inför kvällen (som lyckligtvis inte infaller förrns om en timme) och självklart kan man ju inte låta bloggen förbli ouppdaterad när man ändå sitter vid datorn. Så om någon mot förmodan läser detta nu mitt i julfirandet så God Jul på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0