Goderafton :)

Såhär mitt i natten sitter jag just nu på kronoparken och fascineras utav det otroligt fascinerande spelet assassins creed II. Om jag har förstått det hela rätt så går det ut på att man ska hoppa från ett tegelfärgat tegeltak till ett annat tegelfärgat tegeltak och sedan vidare till nästa tegelfärgade tegeltak. I vilket fall som helst så är det bra grafik på tegeltaken så då måste väl spelet vara bra?

Innan dess så var jag och såg på Avatar, som hade premiär idag. Riktigt bra film! Helt underbar faktiskt. Träffade på en del folk innan som tydligen också skulle se den. Först Olivia och sedan så kom Isa och skrämde halvt om halvt livet ur mig när jag satt och åt. Så det blir onekligen intressant att se vad de har att säga om filmen sedan.

Dock konstaterade någon (som själv inte verkar det minsta trött, absolut inte) just att jag verkade en smula trött (kasta sten i glashus?), och jag kan nog inte annat än att hålla med. Den tidiga morgonen efter den sena kvällen har nog satt i alla fall lite spår och jag ska inte överanstränga mig genm att försöka formulera mig tjusigt utan avslutar istälet med ett godnatt.

Hoppas att det är bra med alla människor där ute i vida världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0