Jävla datorhelvete...

Finns det något bättre ställe att blogga på än från skolbiblioteket? Av erfarenhet kan jag medela att det finns det. Tyvärr så är det ju lite långt att dra hem under lunchen, så nu sitter jag här i biblioteket med Lovisa och Jesper som skriver otroligt fashinerande kemilabbar. Det är nästan så att jag inte kan koncentrera mig på att blogga på grund av det otroligt intressanta excelbladet som Lovisa håller på att göra...

Jag skrev faktiskt ett helt, otroligt intressant, inlägg jämt nyss och sedan raderade denna snälla, vänliga och ytterst sympatiska dator halva inlägget genom att stänga ned internet... Vådan av att inte spara saker varannan minut. Så nu följer jag Jespers exempel och lägger patiens istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0