Det är förrädiskt...

Trots att jag är otroligt trött och trots att jag helst vill lägga mig i sängen och fortsätta läsa i min bok (Harry Potter och Halvblodsprinsen, för lite Harry Potter slår aldrig fel) så sitter jag här. Men vad ska man göra? Datorn stod ju på när jag kom in i rummet! Då går det ju bara inte att låta bli...

Jag ska inte bli långrandig i alla fall, de ursprungliga planerna var att jag skulle sova direkt jag kom hem, efter att ha varit ända nere till busshållplatsen (vilken promenad alltså! hur långt som helst...) och sagt hejdå till det enda som hindrade mig från att falla i djup sömn redan tidigare (ja, jag vet att det låter otroligt, men jag är faktiskt trött!), men nu är jag så otroligt sugen på apelsinsaft (okej!? bara sådär mitt i natten? normalt Amanda...) och tror bestämt att jag ska gå och hämta ett glas sådan innan jag går och lägger mig.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Helena

Alltså, apelsinsaft? Är det ens gott, liksom?

2009-12-05 @ 22:00:33
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0