Att hoppa i vattenpölar är otroligt underskattat!

Det bevisade en av mina småkusiner för mig förut idag. Vi var nämligen hos en annan kusin och åt lite födelsedagsfika och sedan så skulle hon förbi mig eftersom hennes pappa skulle hämta något här. Det är inte alls långt att gå, så hon och jag gick hela vägen och längs hela vägen så fanns det då alltså vattenpölar. Första vattenpölen ledde till en hel massa hoppande och jag tackar gud (mitt sunda förnuft) för att jag inte hade dragit på mig ett par tygskor då vattnet stänkte hej vilt.

Sedan skulle den lilla tokfian bestämt åka vagn. Och jag skulle bestämt springa. Dessutom skulle jag bestämt ta vägen genom varenda vattenpöl på gatan. Bestämd liten tös detdär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0