Åh, så mysigt!

Är precis hemkommen från mormor där jag tillbringat tid med ett par utav kusinerna sedan skolan slutade. Vi har julpysslat en del, fikat en del och självfallet pratat (hallå, tre tjejer och en mormor som inte kan hålla munnen stängd i två sekunder, någon som blir förvånad?) en hel del. Trots att det inte är långt till kusinerna så blir det ju tyvärr allt för sällan (även om senaste gången just nu var i lördags... men annars!) att man träffar dem så vi hade en hel del att ta igen.

När jag sedan kom hem så möttes jag av Puffs skrik från köket "ska vi elda snart? ska vi elda snart!?" eftersom pappa tydligen lovat honom att flambera hamburgarna (?!). För andra närvarande gäster vid denna lilla sammankomst med anledning (som om pappa behöver en anledning till att bjuda på middag... haha) av nobelmiddagen blir det nog något mer avancerat i matväg och nu ska jag tydligen kila för nu bjuds det på apéritif här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0