Woho!

Lovisa kom fram till varför jag var så glad. Skolan börjar ju om en vecka! Haha, åh vad jag (inte) längtar.

Har en känsla över att det blir en jävla massa springande hos studievägledaren i höst. Har precis sett årets schema nämligen. Och visst, det ser toppen ut, sovmornar, långa luncher och tidiga eftermiddagar. Kruxet är väll bara att hälften av kurserna är felaktiga... För inte fan ska jag läsa någon matte i höst, speciellt inte nån kurs jag tog för ett år sedan. Och om någon skulle kunna vara så vänlig att förklara för mig varför jag ska göra labbarna i en kurs jag inte ska läsa, eller hur jag ska kunna göra fysiklabbar samtidigt som vi har samhällskunskap (btw med en annan lärare än den vi hade under A-kursen, woho!)?

Som det ser ut nu har jag i alla fall bara 50 minuter shemalagd skoltid på fredagar.
Är det underbart eller är det underbart?

Kommentarer
Postat av: pernilla

om du vill kan jag donera lite av min stora rikedom till dig, typ 2,50 eller så? :D

shoppa är mucho skoj! :D

2009-08-15 @ 11:55:16
URL: http://pernillatanner.blogg.se/
Postat av: Helena

Men vadå, du har ju inte fått ditt personliga schema? Det har inte jag i alla fall.

2009-08-15 @ 20:14:12
URL: http://implodera.blogspot.com
Postat av: Helena

Eller okej, jag har visst fått mitt personliga schema. Men vadå, på mitt står det att jag ska ha Idrott & hälsa B. Fatta den paniken eller?

2009-08-15 @ 20:17:21
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0