Ett sött litet yrväder på besök.

Just nu ligger jag i soffan med datorn på magen och orkar knappt röra mig. Fick nämligen besök av mitt 3åriga yrväder till kusin i morse och har sedan varit med henne större delen utav dagen.

Inte en lungn stund där inte. Vi har hunnit med att flytta på varenda pinal i hela huset, ta fyjan ned till stan (där hon sedan gick på museum med mamma och lillebror medan jag fixade en massa grejer) och sedan sätta oss på waynes för att dricka kaffe och äta blåbärsglass (jag drack kaffet, hon tog glassen alltså). Vi matade de söta pippifåglarna (big no, no, jag vet!) och lyckades spilla glass överallt.

Vi har även hunnit med att springa runt och lekta kurragömma både på torget och inne på bergkvist och göra vårat bästa för att hoppa fram och skrämma vettet ur mamma samt sitta och sjunga en massa trevliga låtar på bussen hem. Sedan blev det pankakor och en massa skuttande i soffan framför barnpogram innan mormor kom och kidnappade den lilla sötnosen.

Imorgon kommer dessutom hennes far och väcker mig och brorsan tidigt så inte får man någon chans att ta igen sig heller. Det blir nämligen en hel massa målande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0