Ut i regnet och iväg.

Nu bär det snart iväg till Frida, efter en trevlig dag på borgmästarholmen. Enda molnet på dagens (bildligt talat) klarblå himmel är molnen på den (bokstavligt talat) svarta himmlen. Regnet öser nämligen ner och utav tre personer med körkort i hushållet är tre personer oförmögna att köra mig den kilometern eller så jag behöver ta mig. Så det får bli en trevlig promenad istället... jag hoppas verkligen att jag kan hitta ett paraply!

Tänkte ju skriva om händelserna som passerat under dagen också, men det hinner jag nog faktiskt inte utan istället lär jag ägna några minuter av morgondagen åt att lägga upp bilderna (som ju säger mer än tusen ord...) på facebook. Om någon utav mina ungefär noll komma tre bloggläsare är interesserade av att veta vad jag haft för mig alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0