Two Beds And A Coffee Machine

Andas, räkna till tio, concentrate on the music. Allting känns bara en smula upp och ned just nu, filmen jag suttit och sett tog slut och likaså mitt tidsfördriv så nu sitter jag och försjunker i tankar igen. Idag har nämligen varit en sådandär dag då jag har hunnit med att tänka en massa, och hurvida det är possitivt eller negativt har jag inte riktigt klart för mig. (I vilket fall som helst så har jag kommit fram till att mina egna tankegångar är väldigt interessanta...) Att bli störd mitt i allt tänkande är dock en smula jobbigt, speciellt när det är mamma som skriker på mig om allt och ingenting. Från fundersam till nere är steget nämligen inte långt och skrikandet (för naturligtvis är jag ju dum nog att skrika tillbaka) tog verkligen på den minimala kraftreserv jag hade kvar efter att ha varit igång hela dagen. Så just nu känner jag för att gå och lägga mig, men är å andra sidan inte säker på att jag står ut med mitt eget sällskap. Jag ska dock lösa det, någon annan dag...

Rubriken är förövrigt en låt med Savage Garden, hur sjukt bra som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0