To bad it isn't summer anymore

För i mitt fall är det inte tiden som läker alla sår, det brukar vara sommaren. Att komma över exet gick ju somsagt riktigt fort, denna gången... Men varför nöja sig med att må sådär riktigt jävla bra som jag gjort hela sommaren? Nu håller det ju på att bli höst och mörkret sänker sig över världen igen. Då måste man ju givetvis hitta saker att må dåligt över igen och när man inte längre har ett destruktivt förhållande som tynger ned en så får man hitta på nya saker att gräma sig över. Som att bli interesserad av killar som inte är interesserade av en själv. Typexempel (och likaväl var jag dum nog att gå på det...) men jag trodde verkligen inte att det skulle göra så ont som det faktiskt gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0