Skolstart...

...och en smula rännande på stan

Ohja, idag började det. Vad finns det att säga om det? Vi satt i skolan, snackade, fick fylla i samma papper som varje år, fick våra skåp (och jag fick överskåp, woho!), planerade en kommande friluftsdag, fick en massa nyttig information och snackade sedan lite till.

Efter det så drog vi ihop lite folk och drog ned på stan och satte oss vid älven. Man säger ju dock att en bild ofta säger mer än tusen ord. Så här tänker jag bespara mig en hel uppsats:

Vi sprang även runt endel inne på H&M och provade kläder. mycket fina kläder vill jag lova... gråter nästan när jag tänker på hur min kamera dog halvvägs in i klädprovandet, för oh så mycket den gick miste om. 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0