Mygghelveten.

Hemska, förjävliga, störande små otyg som inte förtjänar rätten att få existera. Vänster armbåge (av någon anledning?) är helt täckt med myggbett och resten av kroppen har inte heller kommit undan smärtfritt. Detta beror delvis på att jag ägnat dagen åt att ligga ute och njuta av solen men till största delen skulle jag tro att gårdagens nattpromenad med Elin bär skulden.

Hade nämligen tråkigt igårkväll, och Elin kom med det excelenta förslaget promenad! Så vi vandrade omkring på kyrkogården och på övriga Rud ett par timmar i sällskap av myggen och snackade om allt och ingenting (mest om killar, haha) samt bestämde oss för att gå ut i kväll (Jag älskar sommarlov, jag älskar möjligheten att gå ut en onsdagkväll). Så nu blir det middag här hemma, lite rotande i garderoben för att hitta något jag kan ha på mig och sedan ska jag ned till stan och möta upp Elin och Jon. Sedan är väl planerna ungefär Score, nattdopp (ehm... vi får väll se hur det går..) och sedan lite film efter som att de stänger så tidigt nere på stan. Dock är ju jag inte den som är bäst på planering här i världen och kvällen kanske blir helt annorlunda när det väl kommer till kritan. Mer om det imorgon i så fall för nu är tydligen maten klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0